Masalcii Merhaba, bebeğim 8 aylık ve her gece nerdeyse saat başı uykusunda ağlıyor gözü kapalı emzik emmediği için beni emmeden de susmuyor. Her gece hatim ediyorum artık dualarla Var mı bu durumu yaşayan? Ne yapabilirim?
Sareeninannesi Masalcii benimki 6,5 aylık sürekli öyle 2 gece önce yarım saatte bir uyandı 10-15 defa kalktım abartmıyorum kıvranıyo ağlıyo neden öyle yapıyo bilmiyoruö sabaha karşı yanıma aldım biraz öyle uyudu sonra uyandı tabi ben pert olmuştum
Mucize_ Masalcii aynısını yaşıyorum gece uykuya dalması büyük problem. Hızlıca uyuyup yerine koyunca gözleri kapalı ağlıyor emziriyorum susuyor 5 dk sonra aynı. Ben çözüm bulamadım belki fikir veren olur
Senaalyamm Masalcii gazi olabilir eger icini ceke ceke agliyorsa rüyada görebilir gaz icin bn soyle yapiyorjm emerken popusuna vururyorum birazda kendime bastiriyorim rahatca cikartiyor
Oznurcoskun Masalcii bebeğim 10 gün sonra bir yasına giricek bizde sürekli uyanıyoruz bazen gece yatmadan yatım sat önce prinç unu yapıyorum içinede muz koyuyorum o yarım saat daha uyumamı saglıyor deneyin
Masalcii Oznurcoskun bence karnı aç olduğu için ağlamıyor çümkü 5 dk emiyor hemen uyumaya devam ediyor
Kevserhira Googlda uyku duaları var vede bol bol nebe suresi dinletn inşirah duası yanına koyun tlfnu uyurken reklamsz olanları var inş şifa olur
Damla90 Masalcii yanına kendi giydiğiniz sizin kokunuzun sindiği bir tişörtünüzü koysanız belki sizin kokunuzu duydukça ağlamaz. Eskiler öyle yaparmış ben hiç denemedim.