Arkadaşlar bebeğim 7 bucuk aylık bu aralar diş çıkaracak sanırım memeye asıldı çekti ısırdı ve çok sık emmek istediği için kıpkırmızı oldu ucları ve hassaslaştı çok acıyor emzirmek istemiyorum resmen😔ilk aylarda da olmuştu gümüş kapak çok iyi gelmişti ama şimdi geçirmiyor ne yapayım göğüs ucu yara kremi de sürdüm geçmiyor yaa😩