Dorukbebeginannesi 4.Ayımız bitirmek 56 cm boyumuz doktorumuz biraz kısa olduğunu söyledi bir ay takip edelim dedi moralim inanılmaz bozuldu böyle bi durum yaşayan var mı yada kaç cm bebekleriniz lütfen anneler içime bi Su serpin
Ak5454 Dorukbebeginannesi merhaba 4 ayımız yarın bitiyor boyumuz 68 cm kılomuz 6800 kg boyunun kaç cm dogdugu da onemlı bemce benım kızım 51 cm dogmustu suan herseyı normal dedi doktorumuz sızın kaç cm dpgmustu bebegınız
Rikaa Dorukbebeginannesi 8440 gr 65 cm mis bizimki de simdi baktim. Kalbinizi ferah tutun bizimki de kilolu ve uzun boylu her bebek farklidir. Boyu bir anda uzar.
DefneNil_ Dorukbebeginannesi yarın mutlaka aşı kartına bakıp söylicem sana uzun zaman geçti üstünden hatırlamıyorum ama bana boyu iyi gibi geldi
Dorukbebeginannesi Ak5454 merhaba oğlum 50 cm doğdu kilomuz hersey normal ama boyu biraz sınırda dedi ve aşırı moralım bozuldu
Ak5454 Dorukbebeginannesi canım eşinle boylarınız da gayet iyi genetik bi dueum deıl demekki yanı 4 ayda 6 cm az gibi sen daha detaylı bir doktora görün canını sıkma inş bir problem yoktur🎀
efuchan Dorukbebeginannesi bu uygulamada takip kısmında persentil tablosu var ona bi bak istersen belki o kadar düşük değildir çok tombulsa ilerde uzuyo bizimki çok tombuldu yürümeye başlayınca inanılmaz boya gitti
Aysel03 Dorukbebeginannesi benim kızımda 50 cm doğdu 4. Ayında 63 cm di ama kilo az almıştı boy uzamıştı belki sizinde tam tersi olmuştur kiloya gitmiştir
Sinem91 Dorukbebeginannesi Bebeğiniz kız mı erkek mi? Persentil tablosunda genelde erkekler daha fazla olur ya o yüzden merak ettim.
Serife00 Neden üzülüyorsunuz Kİ her bebek kendine özel bunlar fabrikasyon ürün değil ki boyu kilosu aynı olsun bir anda serpilir siz bile şaşırırsınız akışına bırakın 😊