Kızım maşallahı vardı pek gazı olmazdj ama oldummu da tüm apartman seferber olurduk bazen çok küçüktü tam hatırlamıyorum kaç aylıktı ama biogaia kullanmaya başladık bağırsak düzenleyici olduğu için çok düzene sokmuştu sindirimini ondan sonra da gaz problemi yaşamadık 3 yaşında halen daha onun etkisini yaşadığımızı düşünürüm 🙂 tabi her çocukta her bünyede aynı etkiyi verir mi bilmiyorum bir doktora danisilabilir