dadaskizi Bacilar , analar , hanımlar toplasın hele şu gaz ve kolik olayına yok mu bi çare derdim çoktur vallahi derman ararım divane oldum attım kendimi foruma 😁
Cgdmltr93 dadaskizi herşeyi denemiş biri olarak kimyon çayı öneririm.. goggle den de araştır bize tek çare o oldu
Omero21 dadaskizi herşeyi denedim sadece mommys bliss bi nebze olsun rahatlattı ama kesin çözüm yok havalar sıcak camlar açık çorap giyilmiyor o da gaz yapar sizin sütünüzden geçer 😕
neredenbileceksinizz dadaskizi canım rezene de verme hiç birşey verme sadece sabır ve masaj. Ben bebeğime doktor önerisi ile yarım fitil verirdim. Paranox meğer bebeğim epilepsi hastasıymış o kadar pişmanım ki. Bilmiyordum doktor diye güvendim .
dadaskizi aysenuuuuuur neredenbileceksinizz Mlh Kevserhira elcn4139 elcn4139 Alygkc Aynnbssr#14326973 Mommmyyy Cgdmltr93 Nurrr12 Hepsini denedim neredeyse kialzr cevaplar için sağolun bende postu açtık unutuverdim bide 🤦 deli deli dolanıyoruz evde sabah besten beri hiç susmadı uyumadı napcam ya 😩
aysenuuuuuur Biz doğduğundan beri biogaia kullanıyoruz gaz içinde nurse harveys colex,sad simplex ve zinco denedik biogaia ve zincoya veriyorum şuan baya rahatlatıyor
Mlh dadaskizi biz nurse harveys ve biogaia ile atlattık çok şükür, inşallah en kısa sürede atlatırsınız 🤲
elcn4139 dadaskizi yok anam 2 bucuk aglik gazli ve kolikk her seyi deniyoruzzz suan sap simplex ve biogia deniyorum . ayaklarina aci elma yagi suruyorum karnina surup masaj yapiyorum. kimyon veriyorim arada .masaj yaoiyorum dusa sokuyorum heosini yapinca biraz iyi geliyor
aysenuuuuuur dadaskizi valla biz son çare spaya götürmüştük 3 kere götürdük şuan bacaklarını kaldırıp kendi gazını bir nebze olsun çıkarıyor sıkıştığı zaman bacaklarını karnına çekiyoruz osuruyor 🤭
Kevserhira dadaskizi zaten bunun kesin bi çaresi yok kardeşim 4 buçuk aylık hala ıkınıpr gaz için uykudan uyanıor alışacan ooo daha hastalanıcak diş için gaz yine iyi bunların yanında istersen dua nebe suresi dinlet bebeklere çok gaydalı uyku için reklamsız var aç yanına koy allahın izniyle uyur inş sabır en büyük olay sabır ben 8senedir uyumuyorum kızımdan şimdi oğlum oldu başa sardık
dadaskizi aysenuuuuuur 2 yaşında oğlum var onu bırakacak kimsem yok evde ılık su ile yıkıyorum çok zaten masaj vs de yapıyorum kızlar inanin yok olmuyor nerde hatta yapıyorum acaba oğlumda boyledi daha kötüydu , bı soram dedim belki başka yöntem vardır illa
dadaskizi Kevserhira Tatlım benim ikinci çocuğum zaten oğlumda boyledi hatta daha beterdi gören aglamasini hiç unutmadı ama artık bende başka biri belki değişik bişey biliyordur diye yani yapılabilecek herşeyi yaptıktan sonra artık sorgulamaya geçiyorum