bukaga Kızlar selam, 30 eylulde 6 aylık olacağız, ve ben işe başlıyorum. sadece anne sütü içiyoruz suan. 5 aylık olmak üzereyiz. 6. Ayda ekgıdaya baslıcaz ama ne kdr süt sağmam gerekli başlayınca kaç öğünü ek gıdaya sayıyoruz bana bir yardımcı olunnn
Wanderlust bukaga benim de hemen hemen ayni. Ama ek gida olarak ogun olarak degil 6.ayda sadece cay kasigi/tatli kasigi kadar tadim oluyor. 2 yasa kadar %70 anne sutu veya devam sutu/mama seklinde. Simdi sagip verin bakalim kac ml kac saatte iciyor ona gore calisma saatlerinizi hesaplayip sutunuzu birakirsiniz kac ml se simdiden sagima baslayin😊
duru2603 bukaga 6.aydaki ek gıdanin bi değeri yok zaten canim hiç bi fark olmadan normal anne stü vereceksin. Günde 1 kere de tadim yaptirmaua başlicaksin 3 gün kuralı ile gdiliyor zaten alerji riskini öğrenebilmek icin dolayısıyla7.aya kadar falan tadim yapiyorsun o da cok az miktar zaten
bukaga Wanderlust eyvaaaah zor olacak bana desene cünkü sağdığımla emdiği aynı sekilde cıkmıyor emince daha cok cıkıyormuş
Wanderlust bukaga evet malesef oyle az cok demeyin sagin simdiden siz verirken de birden fazla sut posetini ilindirip sirayla verir bakan kisi 😊