Bağırsak tepkili bi bebeğim vardı 1.doz 2.doz ikisindede hastanelik olduk kabızlık ve ağır isal kilo kaybı . Sonradan doktorumu değiştirdim keşke yaptırmasaydınız ben bağırsak tepkili bebeklere önermiyorum dedi yani kakada kabızlık veya aşırı gazlı bebeklerde .