Kızım 29 aylık tuvalet eğitimine başladık. Ben çalışıyorum 5 gün izin aldım o arada evdeysen başlayayım dedim. Gündüz altına sadece 1 kere kaçırdı onun dışında hep söylüyor. İlk gece bez takmadım 2 kere altını ıslatmış. Bugün 2. Gecemiz bez taktım uyuduktan sonra. Sabahta uyanmadan çıkarmayı düşünüyorum. Gece hiç bez takmamak mı daha doğru yoksa kızım anlamadan bezlemek mi daha doğru bilemedim?