Kızlar iyi gecelerrrr,ya gecen gün lazere basladim ilk seansti kıza tüm vücut demistim felan sonra girişteki kadın orda değildi soracaktıkk tam anlamıyla neyse bugün bir arkadaşım mesaj atmış tüm vücut için aynı ücret vs demislerki gobek sırtta dahill bana niye yapmadiniz ozaman uleeeeeyyynnnnn😄 bazen salakligim tutuyor kalıyorum öylee başkasına sorsana ordaki kadına bakacagina 😂 neyse birdahaki kontrol seansında baktiricam bu ne biçim tüm vücut lazeri kol,bacak,genital,koltuk altı, bıyık yaptılar megersem yanak,sırt,göbekte varmış neysee bu arada buralara yaptıran var mı bu kısımlardan sonuç alirmiyim daha mı kolay sonuç verir boşuna mı yaptırırım birazda tüylerim var yani göbek ve sırttaaaa şimdiden tisssuukkuurlerrrrr🤷🏻♀️