Zeynos-35 Aya geldik ve kızımda inanılmaz bir uyku reddi başladı birde diş etleri kaşınıyor bu huysuz dönem nasıl geçecek dersiniz?
HatunKisisi Zeynos-35 aynıyız ya vallahi ağlayarak uyuyor kendi kendine söylene söylene 🤦🏻♀️ Damaklarını kaşıyor hep eliyle.. bir süre böyle devam eder diye düşünüyorum inşallah çabuk biter 🥲
mehpeyker Zeynos-35 benimki de 3 ay 24 günlük. Sürekli eli ağzında. Diş kaşıntısı başladı. Asla yatmak istemiyor. Kucağa gelip dışarı bakar pozisyonda durmak istiyor. Belim kopmak üzere şu sıralar.
egeninanns Zeynos-35 bitmese de azalıyor . 4. Ay atağını tamamen sokakta atlattım . 7/24 gezdik banyo yaptık . Park ve bahçelere müdür olacak kadar ayrıntılı biliyorum parkları 😂
Mrvsahn mehpeyker Aynı bizimki de o şekilde 3 ay 15 günlük uykuya direnmeye başladı kucakta gezmek ve dışarıya dönük gezmek istiyor etrafı izlemek istiyor ataktan dolayı mı böyle bilmiyorum .
mehpeyker Mrvsahn evet hep dışarıyı izlemek istiyor. Bugün evin içinde gezdirdim onu. Mutfağa götürdüm, eşyaları tanıttım. Açıklanılamayan şeylere atak diyoruz. Ataktır herhalde :))
Mrvsahn mehpeyker Aynılar valla bütün gün evin içini geziyoruz oda oda :) sağlıcakla büyüsunler inşallah .