Bebeğim 4 gün önce doğdu ama küveze alındı 10 gün kadar kalacağı söylendi akciğerlerinde enfeksiyon varmış. Dolayısıyla süt sağıyorum. Sağ mememden çok çok az süt geliyor ve şişip ağrı yapıyor. Babyme manuel pompa kullanıyorum. Sağdan da süt gelmesi için ne yapmam lazım? Sıfır tecrübe nolur yardım edin