Defne_Sare yavaş yavaş azaltın,ben öyle yaptım.geceleri içinde uyuduktan sonra sağıp birazda su koydum,emmek istediğinde pış pışladım,illa emmek isterse biberon ile besledim giderek su miktarını arttırıp süt miktarını azalttım böylelikle geceyi de bıraktık