balpetegimmmm Kk41 pusetin sağında ve solunda kırmızı düğme var çocuk 3,5 aylık oldu hala çözemedik ne olduğunu 😂
balpetegimmmm Kk41 [url=https://www.hizliresim.com/bt3ai31][img]https://i.hizliresim.com/bt3ai31.png[/img][/url] Resime bi bakarmısım canım işaratledim o düğmeleri çözemedik
balpetegimmmm Heyecandorukta canım ya pusetin sağında ve solunda kırmızı düğme var ya ne işe yarıyor eşimle inceledik inceledik çözemedik düğme gibi basıyorsun ama bi işlevi yok 😆
Heyecandorukta balpetegimmmm yenidogan pusetini kullaniyorsun sanirim şu an. Kirmizi dugmelere basili tutunca pusetin tutma yeri (ayni zamanda guneslik olan kol) açılıyor Sepet beşik olanda kirmizi dugme goremedim saginda solunda.
balpetegimmmm Heyecandorukta [url=https://www.hizliresim.com/bt3ai31][img]https://i.hizliresim.com/bt3ai31.png[/img][/url] resime bakarmısın canım işaretledim o düğmeleri çözemedik
Heyecandorukta balpetegimmmm canim sabah kendi pusetimi kurcalayip bulabilirsem ne ise yaradigini sana yazayim. Ben artik sepet beşiğe geçtim oglum 6 aylik o yuzden hatirlayamadim ilk bakista