Herkese merhaba 🌺 oğlum 15 aylık bizimle birlikte yatıyor. Beşiğinde asla yatmıyor. Derin uykudayken bile alıp koysam bağırarak uyanıyor.
Uykuya geçişi yanına uzanıp eli tutularak oluyor. Başka gittiğimiz yerlerde de hep bu şekilde uyutup yatırdığım yerde bırakıyorum. Evde de bu bizim iki kişilik yatağımızda oluyor haliyle..
şimdi ona bir yatak alalım, önce yatak bizim odada dursun ilerideki zamanda kendi odasına taşırız diye düşündük.
Yatak;
- tek kişilikten büyük çift kişilikten küçük olmalı
- montessorileri çok beğeniyorum ama öyle yere sıfır olmamalı altına robot süpürge girebilmeli ama çok da yüksekte olmamalı
- yanına yatarak uyutacağım için beni de taşıyabilmeli
böyle bir yatak kullanan var mı acaba nereden aldınız ya da kaça yaptırdınız memnun musunuz vs biraz bilgi verir misiniz 🙏🏻