-Alaz2020- Kesi yerinin çevresinde uyuşukluk, his kaybı var. Bir yıl oldu doğum yapalı. Geçmedi. Geçmeyecek mi? Geçen var mı? Çok sinir bozucu. 😕
Hafsaninannesii -Alaz2020- nerdeyse senem dolacak geçmedi 3 sene önce doğum yapmış kuzenim oda hala aynı diyor hissiz
Wanderlust -Alaz2020- benim 5 ay olucak ama uyusukluk hissizlik yok bende mi sorun var anlamadim herkes orasi hep uyusuk hissiz kalicak demisti ama benim cok erken gecti 🤷🏻♀️
Happiness87 -Alaz2020- 2 sene oldu çok çok az kaldı hissizlik. Öncelerden çok can sıkıcıydı gerçekten.
Hafsaninannesii -Alaz2020- kimi geç kimi erken geçiyor bende ilk sezaryen olduğum için fazla bilgim yok tabi bünyeden bünyeye değişir ki
Uraz58 Wanderlust benimde hiç geçmeyecek sanmıştım 6 ay olunca geçti. Şuan dokunuyorum hissediyorum çok mutlu oldum😀 oraya dokunup hissedememek çok garip bir duyguydu
Burculiceee -Alaz2020- 4 ay geçti üzerinden ilk zamanlar göbeğimdede hissizlik vardı şuan sadece dikiş yerinde var geçer herhalde
Mrvoykulina -Alaz2020- sizde görünce farkettim 15 aylık olduk kalmamış bende 12 13 aya kadar vardı ama
Sarikuzumalp -Alaz2020- Doktor bana bazı kişilerde ömür boyu kalır bazı kişilerde 6 ay 1 sene 2 sene sonra geçer demişti. Benim 2 sene oldu 7. 8. Ayda falan geçmişti yanlış hatırlamıyorsam. Belki geçer sizinde bir süre sonra 🙏
cottoncandy Tam bir yıl oldu sezaryen olalı. Hâlâ aynı uyuşukluk hissi var, ama sanki dokununca da acıyormuş gibi karıncalanıyor gibi değişik bir his var. Acı yok ama varmışcasına yani öyle garip 😅
-Alaz2020- cottoncandy aynı şekilde hissediyorum. Bazen bebeğim karnıma kafasını koyuyor ya da üstünden atlıyor. O zaman acıyormuş gibi oluyor. Benim de bir sene oldu.🤦🏻♀️
cottoncandy -Alaz2020- Aynen benim de acıyor gibi tuhaf bir his oluyor. Kızım tekmelediğinde falan bazen eyvah dikişlerim açılacak diyorum ama herhangi bir ağrı sızı olmuyor sonrasında 🤷🏻♀️