zynn shoosha marka yağ 👌🏻 tek geçerim. Riskli gebelik olunca belli bir haftadan sonra yağ süremedim karnımı ellemem yasaktı. Her neyse yağı bıraktıktan bir süre sonra çatlamaya başladım. Sezaryen doğumdan sonra tek taraflı kalçamdan güç vererek yatıp kalkıyordum bir sızı hissediyordum o esnada. Aynada baktım ki aşırı sürttürerek yatıp kalkmaktan yanım yırtılmış. Hemen yağı sürmeye başladım inanın ki başkası dese inanmazdım 1 ay olmadan o kıpkırmızı çatlaklar sanki hiç olmamış gibi geçti. Bildiğiniz dokuyu tamir etti. Karnımdaki hamilelik çatlaklarına ve sezaryen izime de sürüyorum. %90 düzelmiş durumda.