Serrasra Maviyesil121212 benimki de ilk ay öyle almıştı. Korkmayın gayet normal. Maşşallah subhanallah.
Yaseminhan Maviyesil121212 ya bende geçen gittim 2 aylık kilosu 5500 du doktorum anne sutu aliyosa sorun yok ameliyat olduğum için 2 hafta ek vermek zorunda kaldım ek mama ile aliyosa sorun demişti sütüm çoğalana kadar 3 hafta civarında ek verdim şimdi yine anne sütüne döndük
Babe Maviyesil121212 benim kizim da ilk ay 1 kilonun uzerinde almisti sarilik atlattik sonra cok fazla emzirdim 😊😊
Neslihankarabal Maviyesil121212 😂😂 benim kizim 10 gunde 1 kilo aliyordu sadece anne sutu ile. Korkma bisey olmaz kimseyi de dinleme sen bolca emzir. Simdi 8 aylik 11 kiloydu en son. Hic birşey olmaz. Tombisko olcak seninki de masallah
Ecedlk Maviyesil121212 bebekler doğduktan sonra ilk 2 ay çok hızlı kilo alır genelde sonra yavaş yavaş kilo alımı azalmaya başlar
Dullu Maviyesil121212 hayır anormal bi durum yok ilk aylar hızlı kilo alır Bebekler Benim kızım da öyleydi suan 6 aylık 10 kg 😂 1 yaşındaki bebeklern en az 10 kg olması gereektgi söyleniyor yani kızım kilolu bi bebek ama gayet sağlıklı maşallah ve sadece anne sütü alıyor yani endişe edilecek bi durum yok
Gulzar Maviyesil121212 benim oğlan 3.670 doğdu da 1. Ayında 5 kgi geçmişti pek te normal dediydiler😂😂
Deletedmom47 Maviyesil121212 Ay ne alakası var ilk 2-3 ay 1-2 kg alımı normel zaten tabi anne sütü ile bu .Mama olayını bilmiyorum .
Yagizmomms Fazla değil canm hele anne sütü alıyorsa hic değil. Bizde bu tam 5 aylık olduk 4. Ay kontrolünde 9 kiloydu, smdi 10 olmuştur heralde. Gayet normal diyor doktorumuz.