1prens1prensesannesii MREMRE ben yaptım 15 ay oldu şuan 37 haftalık hamileyim yine orda yapacağım.. Doktorun Mustafa oğuz yılmaz
BirDuaMeselesi Bir ara yarı yarıya indirim vardı oyak ama bilmiyorum şimdi nasıl gerçi kayseri deki en uygun hastane şuan orası