hilalkbdy oncelikle tabii ki doktora danismadan damla vs vermeyin bence..
Masaj ben de yaptim, sicak dus yaptim, ilik suda bekletiyodum kuvet gibi gazi ciksin diye..
bir de ayaginin altina incianin yagi var huzurlu bebek, onunla masaj yapmak bence cok rahatlatiyor uyyolar hemen
bir de mutlaka doktora sorarak kesinlikle yuzustu yatirmayi deneyin derim
allah kolaylik versin miniklere, kim bilir ne cok agriyodur, insallah tez zamanda rahatlasin❤️