Rahimesevda Hanımlar merhaba benim kızım 4.bucuk aylık ve 3.5 aylıkken dönmeye başladı ve bunu özellikle gece uykusunda çok yapma isteği oluyor. Bunu en aza indirmek için napabilirim önerisi olan var mı
mutlukalp21 Rahimesevda engellemeyin bence 8 aylık olacak hala aynı beşiğin her noktasını geziyor üzerini ortemiyorum hiç. Uykuda öğrendikleri şeyleri tekrarlıyorlar galiba bazen uyanıyor eliyle tel sara yapıyor gece gece korkutuyor beni 😂
CigdeminMevasi Rahimesevda malesef birşey yapamazsn yanlarına bişey koymanıda önermiyorum onu engellemiş olrsun böyle yaparak bebekler yeni öğrendikleri bi davranışı yada hareketi uykuya geçişte ve uyku esbasnda çok yaparlar bilinç altında kaldığı için benm kızımda bi dönem çok döndü sonra ayaklarını yatağa vuruyodu uykusunda snra elini açıp kapadı bunun gbi zaman zaman değişiklk gösteriyor ama sürekli bişi yapıyolar☺️
Szeynepelam Bunu aşabilen var mı gerçketen çok merak ediyorum. Benim de bebeğim 1 yaşında ve uykuda emekliyor sürekli. 30 dk uyuyor en fazla gece -gündüz. Ben de sabır kalmadı uykusuzluktan. Sizinki erken başlamış biraz. Allah sabır versin
birprensesannesi_5050 Szeynepelam valla bnmkıde aynı oturuyor besıkte ama gözleri kapalıa birde emeklıyo aynen ayaga falan kalkıyo 11 aylık bu arada bzdn çok komık oluyolar🤣🤣🤣
Rahimesevda CigdeminMevasi Evet tabiki de ama uykusu bölünüyor ve uykuya dalamiyor çok sık uyanıyor o yüzden sordum neler yapılabilirim diye