Zeynoloji Anneler bebeğim doğduğunda beyazdı sonra saralık geçirdi ve esmerleşti sarı siyah arası bisey oldu ama eller ayaklar beyaz . Bu şekil doğup eller ayaklar beyaz olup esmer kalan çocuk var mı 6 Aydan sonra falan ? Ya da uzayan saralık mı bu ?
Lovely90 Zeynoloji doğduğunda bembeyazdı sonradan sarardı ve esmerleşti karaciğer gelişince attı sarılığı canım
Mrymrn Zeynoloji sarılık gecince bembeyaz oluyorlar bebegimi esmer sanmistim sonradan bembeyaz oldu megersem sarıliktanmis
Annesininselini Zeynoloji bnm kızımda uzayan sarilik gecrdi tum degerlerine bakildi hic bir sorun yoktu ilk basta beyazdi sonra sariliktan sonra bir esmerlesti esim zenci futbolcularn ismiyle sewyordu tam 2 ayda duzeldi simdi pamuk gibi bembeyaz duzeliyor cnm
Zeynoloji Lovely90 2 aylık oldu dün . Eller ayaklar beyaz olunca esmer olunmaz diyor eşim illa açılır diyor bende tedirginim bilginiz var mı?
Lovely90 Zeynoloji doğru diyor canım benim kız 3 aylıkken beyazladı anca baya esmerdi 1-2 aylıkken :) elleri pamuk gibiydi geçiyor renk önemli değil takma kafana kan tahlilleri vs önemli olan :)
Lovely90 Zeynoloji 2 aylık olmasına rağmen geçmediyse uzamış sarılık zaten canım ben bekledim 3 ay olduğunda anca beyazladı doktorumuz da 3.5-4 aylığa kadar sürebilir demişti. Uzamış sarılıklarda kan testi önemli diye düşünüyorum bebişin karaciğere zarar vermiş mi diye bakıyorlar siz de baktırın derim. Başka bir doktor da biz vücuda yayılırsa önemsiyoruz baş ve boyun kısmı düşük sarılık değeri olduğu için önemsemiyoruz deyip yollamıştı 2 haftalıkken :)
Zeynoloji Lovely90 kan tahlili 12 çıkmıştı doktor biraz var ama önemsenecek kadar değil diyip eve gönderdi sizin kızda doğduğuna beyaz mıydı sonra esmerleşip sonra mı düzeldi ?
Lovely90 Zeynoloji 2 aylık ve 12 biraz yüksek canım kan testi yaptırmanı öneriyorum bir şey çıkmayacaktır ama için rahat olsun karaciğer tiroid değerlerine bakıyorlar bizim bir aylıkken 8 di yaptırmıştık bir daha yaptırmadım doktor gerek yok anne sütü sarılığı dedi
Lovely90 Zeynoloji zamanla canım bi anda değil :) valla biz açık tenliyiz kızım da açık tenli 😂 rengi sorun etme dedğim gibi önemli olan sağlığı baktık kan tahlilleri temiz hiç üzülmedim
Zeynoloji Lovely90 yanlış anladınız kan sonucumuz 10 günlük bir sonuçtu 12 ilk doğduğunda baktık sonra baktırmadım şimdi 2 aylık oldu . Peki 2. Aydan sonra mı açıldı yüz rengi benimkinin yüz rengi ve boynu çok koyu özellikle akşamları ama banyo yapınca açılıyor sonra yine kapanıyor rengi ☹️Hiç inancım yok açılacağına
Lovely90 Zeynoloji hmm o zaman için çok değil yani benim kızım 17 yi geçti fototerapi aldı bir gece öyle düştü sonra sürekli besledim mama ve su verdim günde bir kere felan öyle öyle düştü o zamanlar çok üzülmüştüm tabi sizi anlıyorum ama sarılık çeşitleri var benim kızımın bir aylıkken anne sütü sarılığı dedi direk doktor sizinki de büyük ithimal anne sütünden uzandığına göre doktor önemsememiş o yüzden ama aylık kontrolünde doktora sorsanız daha iyi olur canım kesin teşhis koyar
Zeynoloji Mrymrn o ilk sarılıktan sonra esmerleşti kızım ama. Eller ayaklar beyaz Açılır mı bilmiyorum artık ☹️
Mrymrn Zeynoloji elleri bembeyazdı geri kalan tum vucud esmerdi 2 aydan sonra yavas yavas gercek rengini aldı
Zeynoloji Mrymrn bizimde sarılıktan sonra esmerleşti eller beyaz ama yüzü boynu kara ☹️Sizinde böylemiydi sarı pek Yok kararma var esmer gibi kahverengi sanki rengi sizinde öylemiydi
Zeynoloji Lovely90 baktırıcam insallah 🙏teninde şuan sararma Yok esmerleşti teni ama eller pamuk gibi 2 tenli olmuş kızım insallah geçer sizinde teni esmermiydi yani saralıktan sonra karardı mı
Zeynoloji Annesininselini benim kızda beyaz doğdu sarılıktan sonra karardı düzelmedi şuan sararma Yok vücûda kararma var esmer kız diyorlar ama eller pamuk gibi 2 aylık 2 günlüğüz açılır mı sizce
Neslihankarabal Zeynoloji benim kizimin 3 ay surdu nadir karşılaşıyoruz demisti dr. Sürüyor canim endişe etme. 40 günlükken oldugu kadar yuksek olmuyor ama