elcn4139 Olabiliyor bebeklerde öyle kabızlık yada yapamama yapmama.
Doktorlar 10 günü normal kabul ediyor on gün yapmasa bile , benim bebeğim dede vardı ve kendi aslaa yapmıyor ağlıyor ve gazlı oluyordu 15-16 gün hiç yapmadgni bilirm süreci takip edin bir hafta yapmzsa doktra gorunursnz