2lokummannesiii Ayla 6. Hastalık atlattı. Atlatalı 2 hafta olucak neredeyse. Çok zor geçirdik ateşlenmesi,ağız aftları falan.. Ondan öncede baya gitmedi 1 gün gittik o gün kaptı galiba, sonra hastalık.. Dün park park diye ısrar edince gidelim dedim. Gittim çocukların yemin ederim elleri bacakları giydikleri kapriden tişöetten gördüm benek benek kırmızı falan, çocuklar üstü başı kir içinde, ayakkabıları bile yok. Hiç bir yer ellemeden geri çıkardım. Kapı önünde kedi sevdik. Eve getirdim. Bu gün başka bir parka gittik akşam sessiz sakin, kimse yok oynadı biraz hemen eve geldik duşa soktum. Daha da gitmem ya. Pislik kaynıyor parklar. Bizle.geziyor, scooter alıyoruz oralarda scooter sürüyoruz falan. Ama oyun parkı hastalık yuvası olmuş. 🥺