Acl_16 ahh kuzum hiç endişe etme benimde aynı seninki gibiydi doktor zeka geriliği bile olabir dedi,dünyam başıma yıkıldı hergun ağladım. Bizim gözlerinin ici bile yeşil gibiydi.
1,5 ay sürdü tam anlamıyla geçmesi. Kızım da davul çalsan uyanmadı sıkardım,gıdıklardım ama tık yokdu ve meme emmiyodu.
2 saatte bir yedirmen sarilikli bebek için cok geç en fazla 1 saat olması lazım. Hatta ben sütümü sağip bide mamayla yarım saatte bir yastığa koyup cay kaşığıyla yedirdim hep ve çok şükür 3 aylik olduk sapa sağlamiz🙏yapman gerek sık sık beslemen gerek uyanıyorsa bile yastiğa yatir öyle çay kaşığıyla ver daha kolay uyanir ve yer.