Herkese merhabalar umarım başından benim gibi geçirmiş biri vardır bugün tam 40 günüm doğumdan sonra , spinal sezaryan doğum yaptım tam dikişin düğüm noktasında minicik bir iltihap lanma vardı bende dikişlerime bakarken onu gördüm maalesef ki bir gafletlede sıktım içinden iltihap çıktı sonra duşa girip batikonladım
bu iltihaplanma neden olmuş olabilir ? 40. Gün sonrasında böyle bir şey gören oldumu ?