2cocuklu1anne 5 aylık kızım özellikle ayağımda sallarken ve özellikle gece uykusuna yatarken aaaaaaaaaa aaaaaaaaaa …… aaaaaaa diye okadar yüksek sesle bağırıyor ki anlatamam.. uykuya dalana kadar susmuyo..
Bryumakmutluluk 2cocuklu1anne gayet normal canım bebekler seslerini keşfedince çığlık çığlığa bağırıyorlar uyuyana kadar da kendi kendine ninni söyler gibi yapıyorlar ama geçici bir durum iyi dinlemeler size 😂
Merlinlin 2cocuklu1anne bizimki de arabayla Seyehat ederken aynısını yapıyor 🤭 hatta 7 buçuk aylık oldu benimki sesli sessiz harflerle yapmaya başladı bkz. Aaaaannnnnn nnnnnnnnaaaaa aaaasssss yaaaa ımmmmmm 😁
ftsdmrhn Ay kusura bakmayın ama kendi bebeğimde hayal edince bı gülme geldi. Sinir bozucu bir durumdur ama anlatis şekliniz komik olmuş 😀
Nanashi Benimki 4 aydır her akşam öyle ağlıyor. Kanguruya yada slingebağlayainca sakinleşip uyuyor. Deneyin isterseniz 😶
Yhulya 2cocuklu1anne bizde aynı öyleyiz 🤣bak suan dalıyorum aaaaaane zaman dalda anca susar sanırım kendine nini soyluyo
Yusufefem 2cocuklu1anne benimde oğlum 5 aylık ve daha bugün anneme dedim ki o kadar bağırıyor ki uyusa da sesi kulağımdan çıkmıyor 😓
yavrukussss 2cocuklu1anne Ninni söylüyor olabilir mi kendine benim oğlumda uyucagi zaman kendine ninni söyler 9 ayligiz 😂 Ve sesini keşfediyor hayırlı olsun çığlıklar alışın😂😂😂
acemiannis Benımkı de aynı her gece bagırtı koparıyo ninnilerden sırayla acıyorum😂 hangısınde susursa onla devam edyrz ninniyı begenıp susunca uyuyo