badeem42 hayır canım internetten owli korse yazarsan çıkıyor. Benden bir gün önce 3. çocuğunu doğum yapan bir kadın vardı. Ben doğum yaptığım gün onun çıkışı vardı. Korsesini taktı , hoplaya zıplaya sanki hiç ameliyattan çıkmamış gibi yürüdü gitti evine. Önceki doğumlarında da böyle korse takmış , annem sormuş biraz birşeyler sohbet muhabbet maksatlı. Ben 5. günümde gidip alabildim taktım bir ay kullandım. Çok çabuk toparladım çok şükür. 40 ım çıkınca da kadın doğum doktoruma muayene oldum. Herşey çok mükemmel demişti çok şükür 🙏🏻