Arkadaşlar merhabalar,3 ay 10 günlük bebeğim var ve emzirememiştim göğüs ucu olmadığından. Sağıp vermeyi denedim ancak sütüm az geldiği için onu da bırakmıştım kesilmişti… Annemle birlikte bakıyorduk o memlekete döndü şimdi bebeğimle yaşnızca ben ilgileniyorum ve bugün göğsümde bir değişiklik fark ettim sızlama gibi sıktım tshirtümün üzerinden ıslanma oldu. Sütün tekrar gelmesi mümkün mü çok şaşkınım çünlü çoğaltmak için ne yapmalıyım bebeğim kabul eder mi bu saatten sonra