Hayırlı akşamlar herkese 🙋♀️
Derin dondurucu arayışındayız. Arçelik diye gittik. Ama gittiğimiz yerde Arçelik marka yoktu satıcı da Grundig önerdi. Her şeyiyle aynı olduğunu söyledi. Bu markayı da duymadım. Kullanmadım. Çevremde de kullanan yok. Bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim 🌻😊💕