İyi akşamlar arkadaşlar bebeğim 21 aylık ve çok fazla su içiyor geceleri emzirirken hiç bez değiştirmezdim şuan 3 kere bazen daha fazla değiştiriyorum ve tamamen doluyor bazen sızdırıyor bile günde 1.5lt su içiyordur bu normal mi sizce biraz gözlemleyip doktora götüreceğim başına gelen var mı