Merhaba 😊 kizim 1 yasina girdi erken dogdugu icin kendi doktorundan vazgecemedik ama cok yogun bir doktor belki bilen vardir kucukkoy avrasya ahmet hakan gedik. Randevu almama ragmen cok bekliyorum birde calisan bi anne oldugum icin sanirim birde artik memnun degilim. Bana onerebilicegibiz doktor varmi gaziosmanpasa ve cevresi sultangazide oturuyorum o bolgede olur.