Benim bebegimde 3 ay boyunca uyanik oldugu her saniye sanki etini yoluyormusca agladi, delirmek üzereydim.. emziriyordum, ama birsey dokundugu belliydi herseyi kestim sirf su ile besleniyordum resmen.. baktik düzelmedi, doktorda böyle olucak gibi degil dedi ve hypoalerjik mama ya basladik.. bir hafta sonra bicakla kesilmis gibi durdu o aglamasi.. rahatladi.. sütüm dokundu malesef.. yani demem o ki, sanirim bagirsaklarinda veya midesinden dolayi olabiliyor o aglamalar