Minnokkunannesi başlarda evde yaptığım loru falan yerdi büyüdükçe seçmeye başladı.
bir dönem hiç peynir yemez olmuştu, bir markanın şekilli peynirleri var, eğlenceli geldi ona tekrar başladı yemeye. Şimdilerde sadece süzme peynir yiyor onu da tost makinasında kızartıp kıtırlaştırdığım ekmeğe sürersem öyle😅
Unutuyordum bir de rendelenmiş kaşar peynirini yer. Normal dilimlesem ağzına koymaz ama yemeklerde kullanmak için rendelediğim kaşarı siler süpürür.
Özetle biraz şekillerinde, sunumlarında oynamak bazen işe yarıyor 😅