Benim ki 8 aylıkken alt 2 yi çıkardı, şimdi 9 aylık ustten 1 i dış etini delmis diğeri yolda. Bizde öyle e huzursuzluk, ateş vs yapmadi maşallah diyeyim, osanit kullanıyorum belki onun etkisi olmuştur ya da genetiktir. Üst dişler bizimde böyleydi ama önce altlar geldi.