https://www.hizliresim.com/t6jzkjb
Hapısa doktorum önermişti bizim buranın kış tatlısı sıcakta bundan oluyor zaten
kesinlik şeker olmayacak saf üzüm pekmezi ile yapmanız lazım
2 kasik üzüm pekmezi üzerine su bardak 300 350 ml olabilir tencereye koyun kaynasın ve bardağın içine 2 kasik buday nişastası Mısır ile olmaz
yarım yemek kaşığı un üzerin biraz su 1 tatlı kaşığı pekmez iyice karıştırın kaynayan pekmezli suya karıştırarak dokun çok kısık ateşti kıvam alana kadar göz göz olacak Buday kokusu gitmesi lazım pişirin
kaselere koyun biz bol cevizli fıstıklı seviyoruz fındık bademde olur ne isterseniz yedikten sonra büyük bardak su için sütler fışkırsın insallah bebeğin kg alımında çok fayda sağlıyor siz Pekmes şekerine göre ayarlayın. Ben çok tatlı sevmiyorum bu tad hoşuma gidiyor afiyet şifa süt olsun inşallah 🌸🌸🌸