Bebegime anne sutune ek gunde 2 kere 60 cc mama veriyorum suan 3 ay 22 gunluk..Aventin yenidogan biberonunu kullaniyorum ama artik mama miktarini 90 a cikaracagim emzirdikten sonra veriyorum normalde yetiyor ama bazen sutum azalmis oluyor 60 la doymuyor..Avent biberonun buyugunu mu alayim yoksa onereceginiz daha iyi bir marka var mi💕💕💕