Rikaa 2 sene mi? 4+2 okudum. Ve ben doktorum demedim fizyoterapistim dedim. Spor fizyolojisi dedim , çocuk hastalıkları demedim?Siz Okumuşsunuz ama öğrenememişsiniz. Dijital çağda neden kütüphaneden okuyorsunuz o da bir enteresan. Anne sütü obezite yapar demedim ! Bebeklik ve çocukluk çağındaki obeziteye sebep olan kilolar yetişkinlikte tedavisi daha zor dedim ve sebebini açıkladım. Sizin algılarınız kapalı , umarım diğer arkadaslara faydam olmuştur.