Güzel akşamlarınız olsun hanımlar.
Direkt mevzuya girmek istiyorum. Fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var. Oğlumu (3 yaş) psikoloğa götürdüm. Kardeşine olan tavırları,kıskanma durumları sebebiyle. Ablamın bir müşterisinin tavsiyesi ile bulduk psikoloğu. Çocuğunun büyük bir travmasını çözmüş ve bambaşka çocuk haline getirmiş. Öve öve,dua ede ede bitiremiyordu. Neyse zor,zahmet randevu alıp gittik. İlk seans 45 dk benimle,15 dk eşim ile görüşerek geçti. 1 hafta sonra oğlum ile yalnız görüşmek istedi. Şehir dışında olduğumuz için şu an ertelemedeyiz. Hatrı sayılır bir ücreti var ve belli ki uzunca süre çağıracak.
Gelelim meseleye oğlumla 3 ay evvel tuvalet iletişimine başlamıştık fakat 3. günün sonunda pes edip bırakmıştım. Çünkü hepimiz fazlası ile hırpalanmıştık.Tekrar başlamaya karar verdim ama öncesinde doktoru ile telefon görüşmesi yapmak istedim. Çünkü oğlumun travmatik bir sünnet geçmişi oldu.(6 aylıkken) Hâlâ pipisini ellettirmez,bacaklarını açmak istemez. Sadece bezi bıraktırma sürecine başlayayım mı, yoksa terapiyi mi bekliyim diye soracaktım. Fakat kendisi direkt seansta görüşürüz demiş.Sekreteri böyle söyledi. Ben de biraz sitem edip kapattım. İnanılmaz bozuldum. Kurnazlık ettiğimi düşündü belli ki. Ama alakası yok halbuki seanslara gitmeye devam edeceğim. Mecbur ve maalesef!
Bir daha gitmek istemesem bile telefona gelmesi icap etmez miydi? Neticede 1 kez gidip ücretini vermişim değil mi? Kendisinden çok irite oldum.Umarım tekrar görüşünce tutumun devam etmez.
Bugün bezi çıkarttık yine. 1 kez dahi lazımlığa yapmadı. Full kaçamaklı geçti ve inanılmazzz ağlamalı,krizli. Altını tamamen soyduğumda bacaklarını açarak yürüyor 😔 daha fazla travmatik bir durum yaşasın istemiyorum. Ama kreşe vermeyi planladığım için artık bezi bıraksın,pişik derdinden de kurtulalım istiyorum. Arkadaşlar kafası zehir ötesi bir çocuk. Aklının,sözlerinin ermediği bir şey yok. Yani tutabilir diye düşünüyorum artık. Ama yok,asla istemiyor bezini bırakmak. Tıkandım,yıldım kaldım. Kısır döngüde gibiyim. Ne yapacağım?
Var mı öneriniz ? Yardım 🙏🏻🙁
Uzun oldu diye helallik istemek adettendir🌝