Adaninannesi09 bir göğsümü emerken diğer göğsümü çok rahat sağıyor , elle pombalamaya gerek yok ,eller serbest ,emilmeyen göğüsten damlayan süt ziyan olmuyor, ya da bebek memeyi emip bıraktıktan sonra memede süt kalıp kalmadıgını görebiliyorsun, ben memnunum yani