Nurrr12 onun yerine birşey kullanıyor musunuz. Eşim ve ben covid olduk şuan evdeyiz doktora da soramıyoruz relactaz yerine ne kullanalım diye. Dün sabah bitti damlası dünden beri bebeğim daha sakin gülüyor sesler çıkarıyor kendi kendine oynuyor. Damlayı kullanınca çok huzursuz oluyor uyumuyor sürekli ağlıyor kucakta olmak istiyor kucağıma alsam yine ağlıyor