mutlukalp21 oğlum da 5,5 aya kadar 4 uyku yaptığı oluyordu çünkü kısa uyuyordu ve sürekli uykusu geliyordu. Kısa uyuyorsa gündüz uykularından en azından birini uzatmaya çalışın. Ben başında bekliyorum mızırdanıp uyanmaya çalışırken hemen alıp sallıyorum ya da emziriyorum. 20 dk falan daha uyuyor öyle. Siz de 3 uykuya düşseniz rahat edersiniz 4 fazla gibi 🌸