drmsaselada Kizlar ben doğum yapana Kadar karnımda hic bi sıkıntı yoktu doğumdan sonra karnim bi anda karardı simsiyah oldu hamilelik cizgim kapkara oldu sizce ne zaman geçer sizde de böyle olan oldu mu
Prensannesiii00 drmsaselada evet bir süre sonra geçmeye başlıyor benimde bembeyazdı karnım doğumdan sonra kara mor tuhaf bir renk oldu zamanla geçti
drmsaselada MerveBostan ne zaman dogjm yaptınız benim 1 ay oldu gobek falan gitti ama siyahlık hala duruyo teninden 3 ton daha koyu bi De pul pul oldu karnim
Prensannesiii00 drmsaselada yani tam süresini hatırlamıyorum 2 yıl oldu doğum yapalı ama 3 4 ayı bulmuştu geçmesi sanırım