Slovem08 45.günümde regl oldum. Zaten doktorum söylemişti 40 kontrolümde regl olcaksın diye. Çok ağrılı ve yoğun bir kanamaydı, hayatımda ilk defa afedersin taştı kaç kere sık değiştirmeme rağmen. Oğlumun alt açma bezinden sermiştim altıma🤣🙈 Sonrakiler aynı doğum öncesi gibiydi🙏🏻