Kızlar oğlum 4 aylık sol gözünde kayma var 2 hafta önce fark ettim resimlere filan bakiyorum daha önceden yokmuş yoktu yani eminim arkadaşımın çocuğu gelmişti beşikte baya hızlı sallamış sonradan gördüm ondan olurmu kayma veya geçer mi büyüyünce nolur cevap verin çok üzülüyorum oğlumun gözleri çok güzel herkes gözlere bak der acaba nazarmıdır 😞😞