kızlar taşınacağım için elden çıkarmam gerekiyor. kızım haziranda doğmuştu yani 3 aydan sonrakiler hep kışlık.
astronot mont, ev patikleri, örme yelekler, zıbınlar, takımlar, tişörtler, taytlar, 1 adet kot, uyku tulumu, alt açma örtüsü, çoraplar. aklınıza gelebilecek her şey var yani. bir kısmını çektim ana hepsini çekmek mümkün değil çok fazla var çünkü. kargo dahil 250 liraya hepsini vereceğim. sadece astronot tulumla uyku tulumu 200 lira yapıyor normalde. 






