Cindy_35 Kızlar az önce çok sıkışma hissi ile lavaboya girdim afedersiniz ama bittiğinde acı ve kanama vardı hamileliğimde de başıma çok geldi monurol içiyordum fakat şimdi emziriyorum sizce içebilir miyim nöbetçi eczane bulsam alsam
Duyulurum Cindy_35 doktora gitmeden bir test yaptırmadan kullanmayın bence. Emzirirken de icilen antibiyotikler var ben kullanmıştım idrar yolları için. Adını hatirlamiyorum
Minikellerim Nöbetçi eczaneye mutlaka sorun bende olurdum hep. İlaçla geçiyor maalesef dayanılacak gibi değil mutlaka sorun
Minikellerim Cindy_35 mutlaka yakının da nöbetçi varsa ona göre ara sor gidin alın çok geçmiş olsun:(