elcn4139 sizin gibiydik bizde 9 oldumu eve damlarız çünkü arabada uyusa eve çıkana kadar uyanır, kucağıma hoplayıp götürmek çok istedim ama olmadı taaa ki 14 aya gelene kadar. 1 aydır o rahatım ki bebek arabasında durmayan çocuk artık anlıyo ve duruyo uykusu geldiği zaman uyuyor ve biz sahilde geziyoruz oturuyoruz eve geliyoryz hop yatağına koyuyorum iki poppsuna pış pış yapıyorum devam ediyor çok şükür. Gerçekten herşeyi bi zamanı varmış sabredin ben kızımda bunu öğrendim. He en büyük faktörün sallamayı 6 ayda bıraktırdım yoksa sallanmak isterdi uyumazdı. Şimdi oto koltuğunda bile uyuyor çok şükür 🧿🤲🏻