Hanımlar merhaba, bebeğim 7ay4günlük. 6 aylık olduktan birkaç gün sonra gece beslenmesini bıraktı. Yani nasıl desem zaten bu zamana kadsr kademeli olarak azalttı diyebilirim. Ben onu uyandırmadan biberonla veriyordum ama bir iki çekip bırakıyor kendini itiyor ve uykuya devam etmek istiyordu. En son gece 12de ve sabah 4te iki kez mama veriyordum. Son zamanlarda 12de verdiğim mamayı istemiyordu sabaha karşı 1 kez veriyordum. Sonra onu da bıraktı. En son akşam mama veriyorum 150 cc yiyor. O şekilde uyuyor en geç 8.30da ve sabaha kadar uyanmıyor🤷🏻♀️ aç olsa uyumaz herhalde değil mi? Gece beslenmesini 6. Ayda kesen var mı?