38 günlük bebeğim var. Akşam üzeri ateşi 37 dereceye çıkıyor böyle vücudu elime sıcak geliyor. Ama gece normaline 36.4 e düşüyor. Sabahları da normal 36.4 oluyor. 37 aslında normal olarak geçiyor ateş yüksek değil ama ilk çocuğum olunca korkuyorum. Bi kaç gündür bu hep böyle oluyor. Normal mi, böyle yaşayan oldu mu ?