Hellolo bizde 2 ay 26 günlüğüz sürekli konuşmamızı istiyor konuşmayınca ağlıyor, kucak istiyor devamlı etrafa bakmak istiyor gündüzleri bebek arabasına puset takılı sadece onda uyuyor yatağına koyar koymaz uyanıyor 🤦🏻♀️ Bende o yüzden gündüz uykusunu arabasında evin içinde gezdirerek uyutuyorum 😀biz atak haftasındaymışız bakalım yarın son gün gözüküyor ama ne olacak bundan sonrasını merakla bekliyorum 😂